• Välkommen till FrostZone!
  • Följ oss på Facebook och Steam!
  • Bli medlem idag och vinn fina priser!
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: CS:GO JB Rhodins Admin Ansökan (FörLängd)
Thread Modes
Namn: Mitt namn är Jack John Rhodin.

Ålder: Jag är 13 vårar. Mental ålder har inget med Hur många år att göra enligt mig .

Nick in game: Jag nickar Rhodin fast också Killex

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/ jacken04

Speltid på servern: Jag har spelat på servern ganska länge med mina polare , kanske runt 250 timmar.

Tidigare erfarenheter och meriter: Jag har varit admin på 2 tidigare servrar Bananparty och Gaming-Front Som båda stängdes ner Mad(( Båda servrarna liknade denna , vi hade möten och andra event, och jag hål koll på forum ungefär 3 gånger om dagen.

Varför just jag ska bli admin: Jag vill gärna ha en roll som kallas Test-Admin då kan ni ju se hur jag verkar som person och även hur jag hanterar admin verktygen. Jag vill gärna bli admin också för att jag ser många som bara går in och rå jävlas med folk, väldigt onödigt , om jag är admin kan jag då stoppa detta.

Personlig fakta/berätta lite om dig själv: Inte så mycket att säga fick ju med det flesta i den förra ansökningen , men jag är alltid glad och kommer med ett gott beteende , är det någon som undrar något försöker jag också alltid svara den.

Har du fått några tidigare bans på servern? Isåfall varför?: Nej jag har inga bans, vad jag vet Wink

Något annat som du vill dela med dig om? Det är bra så , hoppas ni ser något specielt i mig och vill göra mig till admin, hoppas även att ni är nöjda med längden och att ni i alla fall testar Smiling

Bra ansökan! Härligt att du har kunskaper inom administratör rollen då vi vill helst ha personer med det!
Cool

(03-21-2017, 23:35)MrKiller2010 Wrote: Bra ansökan! Härligt att du har kunskaper inom administratör rollen då vi vill helst ha personer med det!
Cool
Tack för respons < 3 < 3

Bra ansökan, du verkar vara en mogen och skön kille.
...

(03-26-2017, 19:07)molnet Wrote: Bra ansökan, du verkar vara en mogen och skön kille.

Tack så mycket, skulle bli glad om jag blev admin Smiling

Vi tar ett beslut på söndag, då vi har admin möte!

(03-29-2017, 00:16)MrKiller2010 Wrote: Vi tar ett beslut på söndag, då vi har admin möte!

Japp

Grattis till admin!!

-Låser tråd!

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)