• Välkommen till FrostZone!
  • Följ oss på Facebook och Steam!
  • Bli medlem idag och vinn fina priser!
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 4 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: ADMIN ANSÖKAN ( FrostZone )
Thread Modes
Namn: Jonas

Ålder: 15

Steam ID: http://steamcommunity.com/profiles/76561198305528616/

Speltid på servern?: Jag spelar varje dag och är inne på teamspeaken minst 5timmar per dag. Oftast 5-7.

Tidigare erfarenheter och meriter: Jag är ju online och inne ofta på denna teamspeaken så att vara admin skulle nog vara bra då många kommer in och spammar och drygar ibland vilket jag lätt skulle kunna varna dem och ifall dem fortsätter skulle jag kunna ge dem en kick först och ifall det fortsätter får dem en temporär ban. Jag har ju också en Minecraft server på 15-30spelare inne 24/7 jag sprider teamspeak ipn där dagligen och rekomenderar den till alla så att man kan lättare prata med varan på ett smidigt sätt. Som ni säkert sätt de senaste 5dagarna har ni fått minst 10-15nya spelare på teamspeaken som just då kommit in från min MC server. Skulle vara riktigt kul ifall jag kunde bli admin.

Varför just jag ska bli admin: Varför just jag ska bli admin är för att, jag är inne riktigt ofta, kan lätt spendera tid på att hjälpa folk, kicka,banna de som förstör och inte är här för normala skäl, jag skulle också så klart kunna få in flera stycken på servern, dels från csgo, alltså engelska personer som jag kör med och från min stream och min minecraftserver, skulle även kanske i framtiden kunna börja göra videos på youtube och rekomendera denna tsen där också! Men som sagt som mig som Admin blir servern säker och ni växer med spelare Smiling Någon dag kanske den till och med blir full!

Personlig fakta/berätta lite om dig själv: Ja, jag heter Jonas Gunnarsson, 15 år, spelar ofta med kompisar, har en mc server, youtube med 160 subs, twitch med  250followers + och är Global på Csgo.

Har du fått några tidigare bans på servern? Isåfall varför?: Jag har nog haft ett par. Några är för att mina polare säger åt mig att tex sätta på musik för vi brukar köra tillsammans och sedan "skojar" dem och säger till er admins att jag "drygar" vilket jag då inte gör för de ville det själv och så har jag fått ban för det. Jag har även fått ban för att jag tydligen skrev en youtube länk i all chatten eller så var det en steam länk, Vilket jag inte gör om Smiling
Detta var allt för mig, hoppas jag kan bli admin på teamspeaken Frostzone! Tror jag skulle hjälpa teamspeaken mycket, Tack! Hej! // Jonas

Lite, lite på ansökan, tänk på att läsa frågorna ordentligt och inte blanda ihop de.
Men ett "JA" från mig! Smiling
Lycka till

Är Egentligen inte admin längre, Men ett Stort 'JA' från mig!
...

JA! från mig ( Eller Tounge )

Tack för alla "JA" Smiling Angående denna Wille som har abusat minst 10 ggr nu, först så movade han mig och spamm movade mig och skrev i deras lobby så man fick ont i huvudet. Sedan så kickar han mig från Teamspeaken, han kickar mina vänner då vi snackar och hampus tror jag blev bannad, asså varför är denna Wille fortfarande kvar som admin? Jag frågade varför han satt och drygade och kickade oss och skriker och abusar och sa att han kommer bli av med admin om han fortsätter då blev jag kickad för "språket" Snälla kan ni ta bort han, han förstör så himla mycket för varje dag! Och angående min admin? blev jag godkänd för jag har fått 3 Ja från admins och inget nej. Tack iallafall hoppas ni tar bort denna Wille!

"Bevis":
https://gyazo.com/a1cce58a14e1f47619e3017f7f6d39d7
https://i.gyazo.com/2f516e372ff9fac51424...c0316a.mp4 - Här satt han och svor och sa fula grejer till mig då jag sa att jag rekordade!

Accepterad som admin! Grattis Smiling

-Låser tråd.

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)