• Välkommen till FrostZone!
  • Följ oss på Facebook och Steam!
  • Bli medlem idag och vinn fina priser!
Hello There, Guest! Login Register

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Title: Ansökan om admin.
Thread Modes
Namn: William Schönmeyr

Ålder: 13

Nick ingame: ㄙ Wille

SteamID: STEAM_1:1:55633836

Speltid på servern: Väldigt aktiv.

Tidigare erfarenheter och meriter: Jag har bland annat varit "vip" på olika servrar, och det har funkat bra! Jag har också varit admin på mindre servrar.

Varför just jag ska bli admin: Jag är som en lärare, sträng men rättvis. Behandlar alla med respekt. Jag behandlar också alla lika. Jag tycker också att ofta när folk är inne och mic abusar, använder fula ord och ovårdat språk, så är det ofta ingen admin inne! Då tycker jag det skulle vara bra med en admin som fixar det! Jag är aktiv med kompisar och får gärna in fler pers på servern, vill gärna bidra till en stor server igen!

Personlig fakta/berätta lite om dig själv: Jag är skånsk trevlig kille men också en aktiv kille som ofta är inne på datorn! Jag är också ute mycket och sportar men inte för mycket så jag inte har tid med en server Wink 
Jag gillar och vara med kompisar och stöttar dem i alla lägen! Är öppen för nya saker, och ställer gärna upp! Jag är väldigt hjälpsam och en stjärna i skolan. 

Har du fått några tidigare bans på servern? Isåfall varför?: Jag har fått några bans vad jag kommer ihåg, men det har varit för simpla saker som att jag varit taskig tillbaka när folk håller på med min skånska! Men det var när jag var mindre och omognare! kan hantera såna saker nu. Det är vad jag kommer ihåg! Men nej, jag har inte fått några bans nyligen.

Något annat som du vill dela med dig om? (Inte obligatoriskt): Japp, är väldigt aktiv varannan vecka pga mina föreldrar är skillda :'( Och när jag är hos mamma är det inte en dator jag gillar och spela på! Så går inte och sätter min där så ofta. Men kommer räkna med att göra det om jag blir admin! (På jailen!)
Så, det var allt för mig! Tack.

Väldigt bra ansökan! Ja från mig

Lycka till! Smiling

Tycker du är värd en chans "JA" från mig

//Lycka till Happy

(12-22-2016, 15:37)The_Viking Wrote: Tycker du är värd en chans "JA" från mig

//Lycka till [Image: happy.png]
Tack! Det betyder.

(12-21-2016, 17:29)MrKiller2010 Wrote: Väldigt bra ansökan! Ja från mig

Lycka till! [Image: smiling.png]

Tack mannen!

Förlåt men missade vilken server?
 Enjoy life today, yesterday is gone and tomorrow may never come. 

(12-22-2016, 19:51)EliasA Wrote: Förlåt men missade vilken server?
Ja, kom på det efteråt! Förlåt!
Tänkte på jailbreaken.

Ja från mig Angel
Gl Hf // BoB

ja i från mig!
 Enjoy life today, yesterday is gone and tomorrow may never come. 

(12-22-2016, 20:31)BoB Wrote: Ja från mig Angel
Tack BoB Heart

Forum Jump:

Browsing: 1 Guest(s)